Click to show Menu

Modul 4 - Markedsføring af forengen

Det fjerde og sidste modul i FIAs kursusrække for foreningsledere i 2016 sætter fokus på markedsføringen af forening. Deltagere vil få kendskab til, hvordan man kan bruge de sociale medier i forhold til en frivillig forening. Både hvad angår markedsføring og som værktøj til de daglige aktiviteter.

Dato og tidspunkt

Mandag d. 21. november 2016 kl. 18.30-21.30 (kaffe inkluderet)

Sted

thansen.dk Lounge
Monjasa Park, Vestre Ringvej 102
7000 Fredericia

Tilmeldingsfrist

Mandag d. 7. november 2016

Indhold

Sociale medier har som ingen anden mediegruppe ændret den måde som virksomheder, organisationer
og foreninger kommer i kontakt med, engagerer og fastholder deres målgruppe og medlemmer. Sociale
medier skaber en kommunikativ ramme, hvor du kan komme i dialog med dine medlemmer og skabe langsigtede og loyale relationer.

Det er en ‘inviterende’ kommunikationsform, der stiller nye krav til indholdsproduktion, hvor man som virksomhed eller organisation skal gøre sig ”fortjent” til brugernes opmærksomhed.

Gennem modulet får du indblik i strukturen og arbejdsprocessen for hvordan I kan arbejde på sociale medier. Modulet er tilrettelagt som et ”hands on” kursus, hvor du i kombination med undervisningsoplæg selv skal arbejde med jeres tilstedeværelse på de sociale medier. Der vil primært blive arbejdet med Facebook.

I vil også på dette modul blive præsenteret for andre internetbaserede redskaber, bl.a. Google Docs, hvordan man som forening kan samarbejde, planlægge og evaluere i skyen. Dette vil dog kun blive en præsentation.

Underviser

Glenn Ullerup

Glenn har i en årrække stået i spidsen for en af Danmarks største spejdergrupper, været ansvarlig på arrangementer på alt fra få hundrede til flere tusinde og har arbejdet i skyen med arbejdsgrupper samt udvalg siden 2006.

Brug for hjælp?

Er du i tvivl om noget? Eller
skal du bruge hjælp til at vælge
kursus?

Kontakt os her

Tilmeld dig her

Er dette kursus/uddannelse

noget for dig?

Gå til tilmelding!